Menu

Domů Já a mé druhé já Jídlo Kosmetika Móda Cestování

čtvrtek 21. srpna 2014

Shopping day :Cosmetics4you - Velká recenze !


Cosmetics4you a nákup

Rozhodla jsem se nakoupit v internetovém obchodě Cosmetics4you.
( http://www.cosmetics4you.cz/ )
Musím říct, že jsem velmi spokojená a dodání je do druhého dne ! 
Paráda!!Takže mohu jedině doporučit! Navíc můžete dostat i dáreček zdarma :-)




1.Milani sada na úpravu obočí - Odstín : Medium (cca 200 Kč)
Paletka na úprava obočí je parádní.Krásně vystínuje obočí a stíny můžete použít i na normální líčení ( jako oční stíny) . :-)Navíc v balení máte i pinzetu a štětečky na úpravu obočí . :-)


2. Hean báze pod makeup - Smoothing make up base (cca 200 Kč)
Tato báze mě mile překvapila.Pleť je po ní krásně hladká, příjemně voní  a velmi dobře se s ní pracuje.
Takže za mě palec nahoru!Mimochodem myslím,že by byla vhodná i pro mastnou pleť.Nezanechává žádné mastné stopy.


3. Sleek tužka na oči - Kohl pencil - Odstíny : Gold, black (cca 90 Kč)
Zklamání je zlatá tužka od značky Sleek.Tužka je tvrdá, špatně pigmentovaná a to jsem zkoušela všechno.I jí namočit do vody.Takže nejspíš poputuje do koše.
Černá tužka je na tom už o něco lépe ,ale výdrž mi přijde, že nemá žádnou.


4. Hean rtěnka - Clas.lips. - Festival of colour - 1 Cappuccino (cca 90 Kč)
Hean rtěnka je oproti Milani méně pigmentovaná a více hydratační.Spíš mi to přijde jako barevný balzám
na rty.S výdrží spíš nepočítejte.

5. Milani rtěnka - Odstín : Ruby Valentine (cca 130 Kč)
Naprosto úžasná rtěnka! Líbí se mi jak barva,tak výdrž a balení rtěnky! Navíc pigmentace také úžasná!
Tuto rtěnku jednoznačně doporučuji! 



6. Sada štětců Sigma - Travel Kit - Make Me Blush ( cca 2200 Kč)
Štětce jsou kvalitní , krásně se s nimi líčí a výhodou je jejich krásné pouzdro , které můžete kamkoliv zabalit a odjet na cesty. ( Bílý je už na fotografii použitý, proto je tak hnědý.)
Set obsahuje 7 štětců.



7. Hean - Lak na nehty - City fashion- Odstín : 157 (cca 90 Kč)
Lak na nehty krásně drží a barva je taky krásná.Červená s růžovým třpytem , která teda na nehtech není bohužel skoro vidět.Jediné co mi asi nejvíc vadí je , že značka Hean pochází z Polska.


  8. Sleek tekutá oční linka - Glitter Dip It Eyeliner - Odstín : Steel (Cca 110 Kč)
Další zklamání od Sleeku.Linky musíte malovat několikrát, aby linka byla zřetelná. Navíc dlouho zasychají , takže je můžete mít všude kolem, jen ne na očích. Navíc pokud máte citlivé oči,
tak bych nedoporučovala.Já je citlivém nemám a i tak mi z nich pálila oční víčka.


9. Sleek lesk na rty - High Shine - Odstín : A Touch Of Pink , Crystal Glaze
Lesky jsou příjemné na rtech a můžete je použít, pokud nechcete rtěnku ,ale mít svojí "lepší" barvu rtů .


10.Sleek paletka očních stínů 

Na konec to nejlepší! Každý určitě zná paletky Sleek. Jsou proslavené svojí pigmentací a krásnými odstíny.
I já jsem s těmito paletkami spokojená a mohu je doporučit! Určitě neprohloupíte :-)

 10/1 Arabian Nights
 10/2 Vintage Romance


Zde můžete vidět pigmentace:
( Na 6.pozici je makeup,který jsem dostala jako dárek.Makeup má pěknou konzistenci a dobře kryje.Určitě se na něj koukněte. :-) )

Ceny jsou orientační a některé po slevě.


2 komentáře:

  1. Líbí se mi ty paletky! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné nákupy, to ses teda rozšoupla! :-) i když já jsem zrovna dneska taky mega utrácela :-/ :-D

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat