Menu

Domů Já a mé druhé já Jídlo Kosmetika Móda Cestování

středa 6. srpna 2014

Fuchsiové líčení


           Fuchsiové líčení

Dnes líčení do růžova s paletkou Sleek - I Divine Vintage romance.Pigmentace paletky a ostatně všech paletek od této firmy je opravdu krásná. Zvláště u tmavých odstínů.Tato paletka je složena z několika odstínů růžové,zlaté a také tam můžeme najít stříbrnou barvu.Výhoda těchto paletek je složení barev, jelikož díky němu můžete vytvářet opravdu mnoho kombinací barev.Mezi další výhody je samozřejmě cena.Cena jedné paletky se pohybuje okolo 300 Kč , což je na kvalitu paletky opravdu málo.Já jsem dnes zvolila dva odstíny růžové( Honeymoon in Hollywood , Forever in Florence) a černou se třpytkami (Love in London).Jako první po nanesení primeru ,naneseme odstín Honeymoon in Hollywood ,který je nesvětlejší.Dále postupujeme tmavší růžovou Forever in Florence, až dojdeme k třpytivé černé se kterou dostínujeme víčko a zvýrazníme tím líčení.Pro ještě větší zvýraznění oči jsem si namalovala spodní černou linku a samozřejmě řasenku.Rtěnku jsem poprvé použila od značky HEAN(odstín: 1 cappucino) a není to žádný zázrak.Výdrž žádná ,ale na to lehké dovršení líčení to stačí.Pokud máte jiný světlý odstín hnědé,můžete ho použít. Tady je důkaz,že nemusíte mít ani horní linky a můžete mít krásné ,výrazné líčení. :-)
Krásný zbytek dne!





2 komentáře: