Menu

Domů Já a mé druhé já Jídlo Kosmetika Móda Cestování

úterý 9. září 2014

Essence crystal eyeliner


Tak bohužel,ale Essence crystal eyeliner u mě neuspěly.. Měla jsem z nich takovou radost! Bohužel.Linky ani po několika minutách neuschly a bohužel takhle to dopadlo .( viz.foto) Linky se rozpíjí a ne a ne uschnout Jaké máte zkušenosti vy? Já teda zklamání, ale barvy mají fakt krásný:-( :-)


6 komentářů:

  1. Mám zlaté a za mne tedy spokojenost je :) Za tu cenu vydržely, uschnuly mi také celkem rychle. Takže se to asi liší odstín od odstínu, protože je pravda, že zlatá je prostě zlatá a tudíž málo výrazná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám mastná víčka,tak to možná bude tím ,ale i tak by měly vydržet :-))

      Vymazat
  2. no nevím,ale tobě se slívají i oční stíny do záhybu,máš mastné víčka :(

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem nikde nepsala,že nemám mastná víčka :)) Ale na Linkách od Essence není napsáno "Linky pouze pro suché nebo normální víčka" tudíž by měly vydržet i na mastných :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak psala nepsala....nebo to psal někdo jiný?? http://prntscr.com/4lenk5
      Na mastných nedrží skoro nic,natož linka essence

      Vymazat
    2. Psala jsem,že nikde nepíšu,že NEMÁM mastná víčka! ;) Já vím,že je mám ;) . Mě třeba černá linka ve fixu od Essence drží :-)). A zkoušela jsem si z jiné "Beach" kolekce zelené a ty mi držely ;))

      Vymazat