Menu

Domů Já a mé druhé já Jídlo Kosmetika Móda Cestování

středa 30. července 2014

Péče o (aknozní) pleť s Artistry a Studio Jennis v Plzni


            Artistry a Studio Jennis

Největším fenoménem vůbec je akné. I mě takový problém trápil několik let a občas i teď.Ale jak se s tímto problémem vypořádat?
Prvním krokem bych určitě zvolila kosmetické služby! Nejen ,že se dozvíte o své pleti více (napřiklad : jaký máte typ pleti), ale také Vám mohou nabídnout kosmetiku , která by Vám mohla pomoci. Já osobně jsem vyzkoušela už hodně přípravků, co se týká akné , ať už slavné La Roche-Posay (po kterém jsem zrudla a otekla), garnier (který mi nesedl na typ pleti a nepomáhal),různé makeupy apod. Já jsem si vybrala paní, která má svůj kosmetický salon v Plzni.Paní Aneta Horníková , ke které jsem se objednala na kosmetické ošetření , mne ponaučila o své pleti a krásně se o ní postarala.Pravidelně jsem chodila do kosmetického salonu na hloubkové ošetření pleti a byl to zázrak! Myslím,že je lepší chodit na takové kosmetické ošetření, než aby byl do pleti zaveden nějaký vyšší zákrok.Navíc ta "masáž" a relax, to stojí za to!Jelikož se o pleť musí pečovat pravidelně, zakoupila jsem si hned v kosmetickém salonu na doporučení přípravky,
které mi měly pomoci v boji s akné a vyrovnat moji pleť.Jednalo se o značku Artistry. Jsou různé řady
a báze, ale mě paní doporučila jednoduché trio
 " balancing" pro každý den. Trio obsahovalo : balancing cleanser, balancing toner, balancing lotion.
Je to klasický postup.Nejdřívě pleť omyjete balancing cleanserem , dále kosmetickým tamponkem a balancing tonerem očistíme pleť od nečistot a na závěr nanesete krém balancing lotion. Po této "očistě" se cítíte jak znovuzrozená,
opravdu nádhera! Bohužel ta nádhera skončí,
když zjistíte,kolik stojí balíček Artistry.
Cena se vždy pohybuje od 1500-2000 a výše, podle pleti, kterou vlastníte.Ale řekněte mi,každý ,který se snaží bojovat s akné,tak dá daleko více za přípravky, které ani nefungují.Takhle máte jistotu.
:-) Každopádně nezapomeňte na životní styl a na geny,které bohužel nezapřeme.Pokud byste měli zájem, určitě navštivte jíž zmíněný kosmetický salon (pod článkem bude info). Paní je velice příjemná, komunikativní, ráda vám se vším pomůže a prostředí je velmi ukllidňující, harmonické a relaxační.Navíc máte možnost si nechat udělat i gelové nehty! :-)

Nakonec si znovu zopakujeme kroky!

                                                               1.krok - Vyhledat kosmetickou službu.
                                   2.krok - Kosmetika
                                                      3.krok - Dodržovat hygienu pleti 
                                                       (navštěvovat kosmetické ošetření)
                                  4.krok - Životní styl

Studio Jennis
Aneta Horníková
Adresa: Sedláčkova 16, Plzen, Czech Republic
Webová stránka: http://www.studiojennis.cz
Facebook: www.studiojennis.cz






Žádné komentáře:

Okomentovat