Menu

Domů Já a mé druhé já Jídlo Kosmetika Móda Cestování

pátek 28. února 2014

Nákupy ZOOT - Disaster designs - kosmetické tašky

 Disaster designs- kosmetické tašky




Tak, tentokrát jsem zkoumala internet a našla jsem stránku ZOOT.
Mají tam opravdu krásné věci ,nemohla jsem se vynadívat.Můžete tam najít od oblečení ,doplňků až po kabelky a jiné věci , které jsou samozřejmě značkové , či přímo od ZOOTu .Jediné , čemu jsem ale neodolala, byly kosmetické tašky od značky Disaster designs.Jelikož v nejbližší době plánujeme dovolenou, byla to jasná volba na cesty!
Líbí se mi , jak značka Disaster designs ,
má vše propracováno do naprostého detailu.
Například doplňky v podobě knoflíčků ,
či na zipu ozdobné přívěsky a další věci ,které přidají výrobku určitý šmrnc.Tento styl mody je mi velmi příjemný a budu v něm asi pokračovat nadále.Od této značky tam můžete najít napřiklad cestovní organizéry , placatky, peněženky a jiné.
Ceny jsou cca od 600 Kč výš.
Co se týče internetového obchodu ZOOT , jsem naprosto spokojená!
Hned druhý den po zaplacení , byly tašky na výdejně v Plzni. Další možnosti doručení jsou samozřejmě PPL , či jiné výdejny po ČR.

Internetový obchod : www.zoot.cz

Značka Disaster na Zoot:
 http://www.zoot.cz/list?filter%5Bq%5D=disaster







Žádné komentáře:

Okomentovat