Menu

Domů Já a mé druhé já Jídlo Kosmetika Móda Cestování

sobota 25. ledna 2014

Zdravé banánové lívance


 Zdravé banánové lívance


Ingredience :

-1ks banán
                                                            -2 ks vejce
                                                            - cukr ( podle chuti )

Omáčka:

-jahody
-activia nápoj (lesní plody)

Ozdoba: jahody



11 komentářů:

  1. WOW, vypadají úžasně, díky za tip !! ;) :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou úžasný,určitě vyzkoušej !! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tyjo miluju takovéhle rychlovky! :-) Určitě zkusím. Jinak to těsto připravíš v mixéru nebo to vlastnoručně umačkáš?:D

    http://monbella.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Dělala jsem to ponorným mixerem :-))

    OdpovědětVymazat
  5. To vypadá luxusně :3


    anetteblog.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Ach jé, to je dokonalost! Snědla bych úplně plný talíř ;-). Jsem blázen do rychlých dobrot a tuhle tvou musím stůj co stůj vyzkoušet. ;-)
    PS: a děkuju za všechny nááááádherné komentáře, které jsi mi dneska nechala na mém blogu; moc mě potěšily.

    OdpovědětVymazat
  7. Vyzkoušej !! :-) a pak dej vědět ,jak se ti povedly :-) To jsem nejradši !! :-)

    OdpovědětVymazat
  8. jee mnam dostala jsem uplně na to chut :)

    OdpovědětVymazat
  9. Mňam! Hned bych si je dala :))

    OdpovědětVymazat
  10. néé :-D banánové příchutě nesnášim, dala bych si jen ty jahody

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z jahod nevím teda :-D ale pořád jsou tu klasické lívance :-))

      Vymazat